Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
+36 24 450 586
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Garancia

Garancia

1. Intex termékek szervizelése:

Termékhibával kapcsolatos panaszát a gyorsabb ügyintézés érdekében közvetlenül az Intex Szerviznél eljárva intézheti.
A garancia (jótállás / szavatosság) érvényesítéséhez minden esetben vásárlási bizonylat szükséges.
A garancia kifejezetten a gyári hibákra terjed ki és rendeltetésszerű termékhasználat esetén érvényesíthető.

Az elektromos kiegészítőkre, melyek külön csatlakoztathatók a medencére/jakuzzira, tehát nincs egybeépítve a medencével/jakuzzival, és a bruttó fogyasztói vételáruk legalább 10.000 Ft: 2 év jótállás vonatkozik (Ilyen termékek: vízforgató, sóbontó, fűtőpatron és egyéb elektromos kiegészítők, elektromos berendezés.)
A medence mellé csomagolt egyéb nem elektromos tartozékokra, alkatrészekre, kiegészítőkre (szezonális használatra készült termékek, tehát nem tartós fogyasztási cikkek) a Ptk-ban rögzített kellék- és termékszavatosság vonatkozik (nem jótállásosak), ilyen pl. a medencetest, a medencetakaró, a szolár takaró, a létra, stb. 

Intex szerviz elérhetősége:

Babycare International Kft./Recontra Kft
Cím: 2040 Budaörs, Gyár u. 2. sz. BITEP Ipari Park
Szerviz telefon: +36 30 228 7761
Ügyfélszolgálat telefon: +36 1 209 2633, +36 1 209 2634

E-mail: info@intexszerviz.hu, service@recontra.hu
Szerviz vezető: Matatek Attila

Személyes ügyintézés:

Javasoljuk, hogy a Fogyasztó telefonon előre egyeztessen a szervizzel időpontot, mikor vinné a terméket a szervizbe és egyáltalán, szükség van-e a komplett termék bevitelére.
Kérjük vigye magával az EREDETI jótállási jegyet és a vásárlást igazoló bizonylatot (blokkot/számlát), de legalább a vásárlást igazoló bizonylatot.

Nem személyes ügyintézés:

Hibás termék / termékrész / kivágott modellszám beküldése postán vagy futárral.
Kérjük, a hibás termék beküldése kapcsán egyeztessen a szervizzel vagy az ügyfélszolgálattal írásban vagy telefonon.
Mindig csak a hibás alkatrészt küldje vissza, és csak azt a termékrészt, amelyet a szerviz kér! 
(vízforgató esetén csak a gépet/csak a csövet, stb., azt, amelyik meghibásodott).
Amennyiben maga a medencetest hibásodott meg, minden esetben elegendő a medenceköpeny anyagából ollóval kivágott modelszámot megküldeni postai borítékban, valamint termékfotókat e-mail-ben a termékhibáról. Javasoljuk, mielőtt a Fogyasztó ollóval kivágná a medencét, előbb vegye fel a kapcsolatot a szervizzel!
A termékkel együtt kérjük elküldeni az EREDETI jótállási jegyet és a vásárlást igazoló bizonylatot (blokkot/számlát), de legalább a vásárlást igazoló bizonylatot.
Minden esetben szükség van a Fogyasztó pontos nevére, postázási címére, telefonszámra és e-mail címre.

 

2. Bestway termékek szervizelése:

Bestway szervizzel kapcsolatos információk:

https://bestway.info.hu